To former for supportaftaler til fejlfinding
Vi har to former for supportaftaler som er beregnet for de af vore kunder, der ikke kan vente på at få hjælp af en tekniker, når der er opstået fejl. En aftale der dækker indenfor almindelig kontortid og en der gælder hele døgnet hele året.
Supportaftale • 8-16
Denne aftaleform gælder indenfor vores normale kontortid, der er mandag-torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30. Vi har lukket alle helligdage, grundlovsdag samt jule- og nytårsaftensdag.
Aftalen sikrer dig,
-
at vi påbegynder fejlretning af kritiske fejl
-
via fjernopkobling indenfor maksimalt 4 arbejdstimer
-
eller hos dig indenfor maksimalt 8 arbejdstimer, hvis fejlen ikke kan udbedres via fjernopkobling
-
automatisk adgang til vores helpdesk i dagtimerne med mulighed for at få udført mindre ændringer på dit anlæg eksempelvis tilmelding af udstyr etc. via fjernopkobling
Supportaftale • 24/7/365
Denne aftaleform gælder hele døgnet, alle dage, hele året.
Aftalen sikrer dig,
-
at vi påbegynder fejlretning af kritiske fejl
-
indenfor maksimalt 4 timer via fjernopkobling
-
eller hos dig indenfor maksimalt 4 timer, hvis fejlen ikke kan udbedres via fjernopkobling
-
automatisk adgang til vores helpdesk i dagtimerne med mulighed for at få udført mindre ændringer på dit anlæg eksempelvis tilmelding af udstyr etc. via fjernopkobling
|
|
 |
Kontakt Leif Sletten, hvis I ønsker tilbud på supportaftale.
|
 | |
|
TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.