To former for supportaftaler til fejlfinding

Vi har to former for supportaftaler som er beregnet for de af vore kunder, der ikke kan vente på at få hjælp af en tekniker, når der er opstået fejl. En aftale der dækker indenfor almindelig kontortid og en der gælder hele døgnet hele året.

 

Supportaftale • 8-16

Denne aftaleform gælder indenfor vores normale kontortid, der er mandag-torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30. Vi har lukket alle helligdage, grundlovsdag samt jule- og nytårsaftensdag.

Aftalen sikrer dig,

  • at vi påbegynder fejlretning af kritiske fejl
    • via fjernopkobling indenfor maksimalt 4 arbejdstimer
    • eller hos dig indenfor maksimalt 8 arbejdstimer, hvis fejlen ikke kan udbedres via fjernopkobling
  • automatisk adgang til vores helpdesk i dagtimerne med mulighed for at få udført mindre ændringer på dit anlæg eksempelvis tilmelding af udstyr etc. via fjernopkobling

 

Supportaftale • 24/7/365

Denne aftaleform gælder hele døgnet, alle dage, hele året.

Aftalen sikrer dig,

  • at vi påbegynder fejlretning af kritiske fejl
    • indenfor maksimalt 4 timer via fjernopkobling
    • eller hos dig indenfor maksimalt 4 timer, hvis fejlen ikke kan udbedres via fjernopkobling
  • automatisk adgang til vores helpdesk i dagtimerne med mulighed for at få udført mindre ændringer på dit anlæg eksempelvis tilmelding af udstyr etc. via fjernopkobling

Kontakt Leif Sletten, hvis I ønsker tilbud på supportaftale.

Print Tip en ven Tip en ven
Download TeamViewer
Download fejlrapport
Service efter regning
Anlægseftersyn
Supportaftaler til fejlfinding
Klippekort
Backup af systemdata
Softwarevedligeholdelse
Forlængelse af garanti
Reparations- og ombytningsservice
Fast tekniker tilknyttet
Fjernovervågning
Totalservice

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Ønsker I tilbud på en aftale om anlægseftersyn, service og support?

Kontakt Leif Sletten på ls@care-call.dk eller ring 23 45 29 90.

Vest
Hovedkontor:

 

Øst
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67