Pas på dine medarbejdere - de er din vigtigste ressource!
Grænseløs information og kommunikation med brugeren skal være i fokus
At være medarbejder på et hospital er et krævende job. Man kan ikke altid forudse, hvordan det menneske, man er i kontakt med, vil reagere. Måske udvikler situationen sig voldsomt og ligefrem i truende retning og utrygheden melder sig.
Der opstår herved en risiko for, at dine medarbejdere mister jobglæden.
Det giver større tryghed og sikkerhed i dagligdagen, når man ved, at en kollega kun er et enkelt ”tryk” væk.
En personsikringsløsning fra CARE-CALL giver blandt andet mulighed for:
-
Et alarmsystem som sikrer, at kollegaer kan alarmeres på en sikker måde, når ubehagelige situationer opstår
-
Manuel og automatisk alarm med lokationsoplysninger
-
Brandvarsling direkte til personalets telefoner
Vi fører markedets mest komplette og varierede produktprogram indenfor personsikring og kan på den måde altid levere den bedste løsning i forhold til enhver tænkelig opgave.
|
|
TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.