Reparations- og ombytningsservice  

Reparation eller ombytning af bærbart udstyr sker ved, at du udfylder en fejlrapport, som findes her og sender den sammen med det defekte udstyr til vort servicecenter i Hørning. Vi sørger for, at udstyret bliver repareret eller ombyttet indenfor 5 arbejdsdage og sender det derpå retur til dig.

Hvis udstyret ikke er dækket af garanti, faktureres i henhold til gældende prisliste.

Har du udstyr, du ikke kan undvære, anbefaler vi, at du indkøber ekstra udstyr, som du eller vi kan tilmelde, når behovet opstår. Har du selv ekstra udstyr og en supportaftale med klippekort, kan vi hurtigt melde udstyret til, så du undgår at skulle vente på, at der kommer en tekniker på besøg hos dig.

Du bedes sende den fejlbehæftede vare sammen med den udfyldte fejlrapport til:

CARE-CALL A/S
Serviceafdelingen
Nydamsvej 49
8362 Hørning

Download fejlrapporten her.

Print Tip en ven Tip en ven
Download TeamViewer
Download fejlrapport
Service efter regning
Anlægseftersyn
Supportaftaler til fejlfinding
Klippekort
Backup af systemdata
Softwarevedligeholdelse
Forlængelse af garanti
Reparations- og ombytningsservice
Fast tekniker tilknyttet
Fjernovervågning
Totalservice

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Ønsker I tilbud på en aftale om anlægseftersyn, service og support?

Kontakt Leif Sletten på ls@care-call.dk eller ring 23 45 29 90.

Vest
Hovedkontor:

 

Øst
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

LINKEDIN