Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / JUNI 2020

Mindsk risikoen for at personalet smittes med Coronavirus

BEST TELEPRODUKTER har netop udgivet en opdatering til BESTadapt, der kan bidrage til at mindske smitten af personalet

Kommunikation med patienten kan nu ske med video og lyd direkte i BESTmate appen, hvor kaldet også efterfølgende kan afstilles.

I nogle situationer vil man således kunne undgå at skulle ind på stuen, hvorved smitterisikoen nedbringes og omklædning til værnemidler kan undværes.

Corona-krisen har lært os meget på godt og ondt - nu er der helt nye muligheder for kommunikation med patienter

Isolation skaber afsavn – men sker naturligvis for at forebygge smittespredning. Der findes ikke ideel erstatning for at mødes fysisk, men man kan mødes virtuelt via en af de mange platforme, der stilles til rådighed.

CARE-CALL har et langvarigt samarbejde med tyske BEWATEC, som udvikler og producerer bedside tablets, der kan tilpasses patientens leje og desuden er nem at rengøre, så en tablet ikke bliver kilde til smittespredning.

Kombinationen af Bewatec Patient Tablets og BESTmate alarm app, giver klinikken helt nye muligheder for kommunikation med patienten, der kan kalde fra både snor og tablet.
Via enkle ikoner informeres personalet om behov, der kan være toiletbesøg, bestilling af mad og drikkevare m.m.
Personalet kan betjene kaldet ved at henvende sig på stuen, eller blot oprette samtale og/eller videoforbindelse mellem sin smartphone og patientens tablet ved sengen.

Tænk på isolationssituationer, hvor personalet skal klæde om efter hvert patientbesøg – her kan opnås store gevinster for klinikken ved en sådan løsning.

Hvis du vil vide mere om hvordan I kan udnytte de mange muligheder med vores kalde- og alarmsystemer kan du kontakte Peter på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

COVID-19 kan medføre, at hospitalerne ser nye muligheder

Vores direktør og ejer Peter Kirkegaard blev for et stykke tid siden kontaktet af mediet Erhverv+ for at give indsigt i, hvordan virksomhederne klarer sig under Corona-krisen.

Peter fortalte blandt andet, at han også oplever, at der er sket en positiv udvikling i perioden.

Hospitalerne er nemlig blevet mere opmærksomme på flere af de vigtige muligheder, der findes for optimering af informations- og kommunikationsflows med alarmerings- og kaldesystemer. Muligheder, der kan skabe stor værdi for sundhedspersonalet og ledelsen samt større tilfredshed hos patienterne.

Udover det simple træk i en snor eller et tryk på en knap for at kalde, er der sket en rivende udvikling gennem de 20 år CARE-CALL har eksisteret.
I artiklen fortæller Peter blandt andet om, at det, der tidligere blot var tekniske installationer, i dag er avancerede IT-systemer.

Læs artiklen på side 12 i Erhverv+ .

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »