Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / JUNI 2019

Vi er her hele sommeren

Mens vi venter på det gode vejr, ønsker vi dig og din familie en rigtig god sommer

Vi skiftes som sædvanlig til at holde ferie, så du kan komme i kontakt med os, fuldstændig som du plejer.

SE VORES KONTAKTOPLYSNINGER HER »

BESTward planner® -  ny software med mange nye muligheder - og den er GRATIS

Den nye BESTward planner® er et godt og tidsbesparende værktøj til de fleste typer afdelinger på et hospital. 

Med visning af sted, patient, alarm, opgaver, status, triage, diæt, værelsesinformation, patientnoter, ansvarligt personale mv. er den nye BESTward planner et effektivt og tidsbesparende værktøj, der kan skabe overblik på de fleste typer afdelinger på et hospital. Man kan skræddersy, hvilken information man vil have vist, og adgangen er naturligvis rettighedsstyret, så sikkerheden og den personlige integritet maksimeres.
Og bedst af alt koster det ikke ekstra. For de, der allerede har BESTadapt® og BESTmate®, kan blot begynde at anvende den nye funktion.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med BESTward planner®, er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

CARE-CALL lytter til kunderne

Vores kunde Dragsbækcentret i Thisted havde d. 26. februar besøg af vores eksterne konsulent Jan Brinck, der foruden at møde den daglig leder Lotte Kjærgaard Bloch også talte med medarbejdere fra centret.

Både Lotte og hendes kolleger udtrykte stor tilfredshed med samarbejdet med CARE-CALL, der reagerer, når der er problemer, og eventuelle udfordringer bliver hurtigt løst.
”Løsningen virker, og vi får den til at fungere i vores dagligdag”, udtaler Lotte.

Dagligdagen
”Vi har nogle ønsker til den nye løsning (mycarecall), der er ved at blive indført i Thisteds Kommunes plejecentre, og som vi glæder os til at få. Og det er dejligt at høre, at CARE-CALL har lyttet til behovene fra dagligdagen, og fået dem lagt ind i løsningen, så dokumentation og kaldeanlæg bliver på samme enhed (device)”, siger Lotte.
Hun fortsætter: ”Det viser sig nu, at vi efter en dialog med CARE-CALL kan få skræddersyet vores nuværende løsning til nogle af de mest ønskede funktioner. Så dialogen med kunderne giver værdi både for os som kunder, og for CARE-CALL”.
Under besøget havde Jan lejlighed til at møde forskellige personalegrupper, der samstemmende fortalte, at kaldesystemet er nerven i det daglige arbejde. ”Det er vores sikkerhed for, at vi kan give vores borgere den bedste og hurtigste hjælp og pleje. Løsningen understøtter langt de fleste af vores daglige behov i forbindelse med henvendelser fra borgerne, og de ønsker, vi har til forbedringer, er med i den nye løsning.”

Stemningen
”Der er en helt speciel stemning og ”nerve” på Dragsbækcenteret”, fortæller Jan. ”Man kan virkelig mærke, at medarbejderne gerne vil borgerne, og at det ligger dem på sinde at yde den bedste hjælp og pleje. Selvom hverdagen ofte er travl, har personalet altid overskud til et lille klem og en kvik bemærkning. Uden at det går ud over den professionelle tilgang, medarbejderne har.”

Virker og fungerer
”Jeg er sikker på, at der er rigtig mange plejecentre, hvor ”hverdagens helte” udfører deres gerning, og når deres mål om at yde hjælp og pleje til deres borgere. Og det er en fornøjelse at se, hvordan teknologiske hjælpemidler indgår som en hjælp og støtte i dette arbejde, uden at tage fokus fra det egentlige - nemlig borgerne”, udtaler Jan efter besøget. ”Teknologien skal både virke og fungere i den dagligdag og til de arbejdsopgaver, den skal understøtte”.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »