CARE-CALL lytter til kunderne
Vores kunde Dragsbækcentret i Thisted havde d. 26. februar besøg af vores eksterne konsulent Jan Brinck, der foruden at møde den daglig leder Lotte Kjærgaard Bloch også talte med medarbejdere fra centret.
Både Lotte og hendes kolleger udtrykte stor tilfredshed med samarbejdet med CARE-CALL, der reagerer, når der er problemer, og eventuelle udfordringer bliver hurtigt løst.
”Løsningen virker, og vi får den til at fungere i vores dagligdag”, udtaler Lotte.
Dagligdagen
”Vi har nogle ønsker til den nye løsning (mycarecall), der er ved at blive indført i Thisteds Kommunes plejecentre, og som vi glæder os til at få. Og det er dejligt at høre, at CARE-CALL har lyttet til behovene fra dagligdagen, og fået dem lagt ind i løsningen, så dokumentation og kaldeanlæg bliver på samme enhed (device)”, siger Lotte.
Hun fortsætter: ”Det viser sig nu, at vi efter en dialog med CARE-CALL kan få skræddersyet vores nuværende løsning til nogle af de mest ønskede funktioner. Så dialogen med kunderne giver værdi både for os som kunder, og for CARE-CALL”.
Under besøget havde Jan lejlighed til at møde forskellige personalegrupper, der samstemmende fortalte, at kaldesystemet er nerven i det daglige arbejde. ”Det er vores sikkerhed for, at vi kan give vores borgere den bedste og hurtigste hjælp og pleje. Løsningen understøtter langt de fleste af vores daglige behov i forbindelse med henvendelser fra borgerne, og de ønsker, vi har til forbedringer, er med i den nye løsning.”
Stemningen
”Der er en helt speciel stemning og ”nerve” på Dragsbækcenteret”, fortæller Jan. ”Man kan virkelig mærke, at medarbejderne gerne vil borgerne, og at det ligger dem på sinde at yde den bedste hjælp og pleje. Selvom hverdagen ofte er travl, har personalet altid overskud til et lille klem og en kvik bemærkning. Uden at det går ud over den professionelle tilgang, medarbejderne har.”
Virker og fungerer
”Jeg er sikker på, at der er rigtig mange plejecentre, hvor ”hverdagens helte” udfører deres gerning, og når deres mål om at yde hjælp og pleje til deres borgere. Og det er en fornøjelse at se, hvordan teknologiske hjælpemidler indgår som en hjælp og støtte i dette arbejde, uden at tage fokus fra det egentlige - nemlig borgerne”, udtaler Jan efter besøget. ”Teknologien skal både virke og fungere i den dagligdag og til de arbejdsopgaver, den skal understøtte”.
|