Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / APRIL 2019

Gratis adgangsbillet (værdi 495 SEK) til Vitalis i Gøteborg d. 21. - 23. maj

Hvis der er danske hospitaler, der ønsker at besøge messen, vil CARE-CALL være til stede på BESTs stand B03:31 - kontakt os derfor i god tid inden messen, så vi på forhånd kan aftale en VIP-forevisning

Vores leverandør BEST Teleprodukter AB udstiller på Vitalis. Arrangementet foregår i Svenska Mässen i Gøteborg, og vi fra CARE-CALL vil være at finde på standen, såfremt danske hospitaler vælger at komme på besøg.

BEST præsenterer mange nyheder inden for intelligent alarm- & kaldehåndtering. Kom og få uddybende information om, hvordan systemerne fra BEST bidrager til øget tilfredshed hos såvel medarbejdere som patienter.

Kunne du og dine kolleger tænke jer at møde os, så har vi gratis billetter klar til jer. Registrer dig med koden zjzq6g her, så kan du helt gratis hente din billet.

Der er mulighed for at bestille en VIP-forevisning.
Send os blot en mail her og giv besked om, hvor mange I deltager samt hvornår I kommer - skriv om der er noget I er specielt interesserede i at høre om.

For at høre mere kan du kontakte Peter Kirkegaard via mobil 22 79 75 00 eller mail

BESTward planner

Værktøjer der kan bidrage til nærhed, sammenhæng og kvalitet på hospitalerne, findes allerede

LÆS ARTIKLEN i magasinet Hospital, Drift & Arkitektur, hvor vi fortæller om BESTward planner®. Et værktøj, der på enkel og intuitiv vis skaber overblik på en hospitalsafdeling, og erstatter den traditionelle planlægning på whiteboardtavler. Effektiv registrering af plejen afhænger ikke længere af, hvor personalet befinder sig. Sammen med BESTmate® på personalets smartphones skabes nemlig overblik i realtid over situationen på afdelingen – både i vagtrummet og hos personalet, der befinder sig ude hos patienterne.

Læs artiklen på vores hjemmeside - du finder den i artikel-listen, som du kommer til her.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med BESTmate®, er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

 

CARE-CALL vil gerne være dygtigere end vores kunder forventer

Derfor var vi en dag i januar samlet uden for vores vante omgivelser for at udveksle viden, erfaringer og idéer.

I hverdagen har vi jo mange forskellige funktioner, og derfor har vi altid fokus på, hvor vigtigt det er, at vi har indsigt i og forståelse for hinandens arbejdsopgaver og styrker. Den viden er nemlig en god forudsætning, når vi sammen yder vores kunder det allerbedste i en travl hverdag.

Vi havde en dejlig dag med spændende indlæg, energiske debatter, gode grin og hyggeligt samvær.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »