Personalet får mere ro i arbejdsdagen med et opdateret overblik over beboerne

Sarita Lighthouse app i kombination med kaldeenheden Perlen giver personalet bedre mulighed for at fokusere på de primære opgaver - nemlig plejen af beboerne

Perlen er grundelement i et multifunktionelt kaldeanlæg. Kommunikationen sker via kontrolpanelet Lighthouse, der bruges til monitorering og opsætning af beboernes enheder.

Løsningen har mange systemfunktioner:

  • Kaldeknap

  • Nærværsfunktion

  • 2-vejs tale

  • Komplet dækning

  • Indendørs positionering

  • Demenszone

  • Placeringsdetektion

  • GPS & tryghedszone 

  • Tilkobling til eksterne sensorer

  • - og meget mere

I Lighthouse appen registreres beboerne med billede, værelsesnummer, afdeling samt andre nødvendige oplysninger.

Plejepersonalet kan således holde sig opdateret om beboernes status, opholdssted og batteristatus på beboerens personlige kaldeknap kaldet Perlen. Appen er enkel og intuitiv i anvendelsen. 

 

Kaldeenheden, der ligner et smykke, skaber tryghed for beboere, personale og pårørende

Perlen fra Sarita Caretech er udviklet med fokus på design samt brugervenlighed, og alt er sket i nært samarbejde mellem plejepersonale og borgere. 

Enheden er udformet som en broche eller et badge. Udseendet kan tilpasses individuelt i forhold til den enkelte beboers ønsker - det er eksempelvis muligt, at få den leveret med et billede af børnebørnene eller ens foretrukne fodboldhold.

Muligheden for at få sit eget udtryk på kommunikationsenheden øger sandsynligheden for, at beboere ønsker at bære og anvende enheden.

Systemet skaber mere ro og frigiver tid til plejen

Muligheden for at vide, hvor beboere med eksempelvis demens befinder sig, giver tryghed for både personale, beboere og pårørende.

  • 2-vejs tale - mulighed for beroligelse af beboere, der kalder ofte

  • Demenszone - tryghed for at beboere ikke bliver væk

 

Forskellige funktionaliteter som f.eks. GPS kan aktiveres og deaktiveret i forhold til den enkelte beboers behov

  • Indendørs positionering

  • Udendørs positionering

  • Opsætning af demenszoner

Personalet har mulighed for altid at være opdateret om beboernes situation.

Print Tip en ven Tip en ven
Kaldeanlæg
BEST Senior
Sarita Lighthouse app
Kaldetilbehør
Personsikring
Trådløs telefoni
SMART1 - telefon til DECT og WiFi

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Vest
Hovedkontor:

 

Øst
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67