Support

CARE-CALL tilbyder professionel support på alle vore løsninger og vi kan tilbyde mange forskellige former for serviceaftaler. Disse aftaler er altid tilpasset vore kunders ønsker til indhold af aftalen.

Vælger du os til at vedligeholde dit udstyr, sikrer du, at anlægget også i fremtiden virker, som det er tiltænkt, hvilket sikrer din investering.
 

Support i dagtimerne

Kontakt supporten direkte på support@care-call.dk eller ring 87 89 90 09.

  • mandag - torsdag 8.00 - 16.00

  • fredag 8.00 - 15.30

  • dog ikke helligdage samt jule- og nytårsaftensdag
     

Har I behov for en aftale om support udenfor normal åbningstid?

Kontakt Leif Sletten.

Læs datablad om support her.

Support

KB (Kaleb Balle)
Systemspecialist

 

Rolf Gammelgaard Lindhøj Systemspecialist

Jakob Hanelius
Systemspecialist

Martin Hjorth
Servicetekniker

Print Tip en ven Tip en ven
Download TeamViewer
Download fejlrapport
Service efter regning
Anlægseftersyn
Supportaftaler til fejlfinding
Klippekort
Backup af systemdata
Softwarevedligeholdelse
Forlængelse af garanti
Reparations- og ombytningsservice
Fast tekniker tilknyttet
Fjernovervågning
Totalservice

Har I behov for en aftale om support udenfor normal åbningstid?

Kontakt Leif Sletten

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Vil du have tilbud på anlægseftersyn tilpasset dit anlæg?

Kontakt Leif Sletten på ls@care-call.dk eller ring 23 45 29 90.

Har I behov for en aftale om support udenfor normal åbningstid?

Kontakt Leif Sletten på ls@care-call.dk eller ring 23 45 29 90.

Vest:
Hovedkontor:

 

Øst:
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Hent vores logo her »