Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / JUNI 2014

Vi er her hele sommeren.

Igen i år har forårsvejret været helt fantastisk og vi ønsker dig og din familie en rigtig god sommer.

Her vil vi skiftes til at holde ferie og I kan naturligvis komme i kontakt med os, fuldstændig som I plejer.

Vanvittigt lave priser på hovedtelefoner.

Vi har igen gjort et godt indkøb og giver de lave priser videre til vores kunder.

Hovedtelefonerne passer til langt de fleste patientradioer og TV som findes på det danske marked.

Vi har kun 50.000 stk., så de sælges efter ”først til mølle”-princippet.
Der leveres kun i kasser af 200 stk.
Tilbuddet er gældende ved ordre inden d. 30. juni 2014.

Priserne pr. stk. er:

          201 - 1.000 stk.                                                                                          kr.          8,80

    1.001 - 10.000 stk.                                                                                           kr.          7,30

        Over 10.000 stk.                                                                                           kr.          6,50

Køber du for over kr. 5.000,- leverer vi naturligvis fragtfrit i Danmark.
Alle priser er excl. moms.

Du kan sende din bestilling på mail til bestilling@care-call.dk  

Infotainment ⇔ Integration af Bewatec patientterminaler og BEST kaldeanlæg

Tilfredse patienter bliver hurtigere raske.

Vores patientterminaler er tilpasset hverdagen på et moderne sygehus: Et lille apparat som kan leveres med indbygget internet, radio og TV.

Men terminalerne er ikke kun beregnet til underholdning. De kan også bruges til at distribuere afdelingens vejledninger til genoptræning og kost samt praktiske informationer om eksempelvis spise- og besøgstider, ugens menu, kioskmuligheder m.m.

Terminalerne kan desuden anvendes til at styre komforten i og omkring hospitalssengene. Det er en stor fordel, da det ellers ofte kan være svært at placere de nødvendige knapper tæt nok på patienten. Man kan blandt andet tænde og slukke læselys ligesom man kan styre solafskærmning.

Terminalerne kan også hjælpe til en bedre udnyttelse af ressourcerne til selve plejen. De kan nemlig forsynes med entydige kaldeknapper, f.eks. en ”mad/vand-” eller en ”toiletknap”, der kalder en SOSU eller en ”pilleknap”, der kalder en sygeplejerske. Plejepersonalet får dermed mulighed for en mere aktionsorienteret hverdag, hvilket både giver mere tilfredse patienter og et bedre arbejdsmiljø.

Bewatec tilbyder terminalerne i mange versioner som alle er enkle at installere. Der findes IP-baserede terminaler med PoE, hvor der hverken skal installeres antenne eller selvstændige strømforsyninger. Alternativ til rene IP terminaler er hybrid terminaler som ligeledes indeholder radio/TV-tuner for tilkobling til antenneanlæg.

Vil du vide mere om mulighederne for jer med ”Infotainment”, er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk for uddybende informationer.

BEST mobile client® forøger effektiviteten

Når alle informationer om kald vises direkte i mobiltelefonen og sendes til den rette person, bliver medarbejderne mere mobile – derved opnås højere effektivitet.

Med BESTs mobile kaldehåndtering vises og prioriteres kald på en måde, så risikoen for fejl minimeres.

Meddelelser vises i klartekst, med prioriteter der er farvekodede og har eget ikon.

Uanset hvor man befinder sig, går kaldet direkte til den rette person og responstiden forkortes.

Løsningen er meget brugervenlig. Den støtter tydeligt og enkelt det daglige arbejde samtidig med at den er omkostningseffektiv og fleksibel.

Man får muligheden for et tavst arbejdsmiljø, hvilket giver fordele til såvel patienter som personale. Omgivelserne bliver nemlig mindre stressende uden en påtrængende ”bippen” eller en hyletone.

BEST Mobile Client betjener sig af almindelige mobiltelefoner, så rækkevidden er næsten ubegrænset og systemet er desuden helt uafhængigt af valg af operatør.

Der er ikke en månedlig lejepris – kun en engangsinvestering i licensen.

Få flere informationer om jeres muligheder med BEST Mobile Client hos Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: info@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »
Aftal et møde »

Skolekommunikation »
Skoler »
Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Kald til handicaptoiletter »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Telegrafvej 5A
DK-2750 Ballerup

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »