Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / MAJ 2018

"Det er perfekt," siger afdelingslederen på Botilbud Bjerggade i Aabenraa

Anette Pedersen har fokus på tryghed og sikkerhed for både medarbejdere og beboere, og der arbejdes aktivt med at skabe en rolig og afbalanceret hverdag

På Botilbuddet Bjerggade bor 14 unge mennesker, der har en psykisk sårbarhed, så der er behov for omfattende støtte og hjælp. Det kan til tider give udfordringer, men med BESTproactive® personsikring sikres både medarbejdere og beboere. 

Læs beretningen om personsikring med BESTproactive® på Bjerggade, og hvordan personsikringsanlægget fra CARE-CALL er med til at skabe en balanceret hverdag på et socialpsykiatrisk døgntilbud til unge mennesker.

LÆS CASEBESKRIVELSEN, SOM DU KAN HENTE HER>>

BESTmate® app

- gør personalets smartphone til et effektivt værktøj med direkte adgang til relevante oplysninger

Registreringer og deling af informationer fylder meget i plejepersonalets hverdag, men når man udstyres med et arbejdsredskab, der minimerer tiden anvendt til dokumentation og overførsel af informationer, frigøres der tid fra administration til de primære opgaver – nemlig at sætte fokus på plejen.

Overblik over kald og alarmer
Når plejepersonalet modtager kald via smartphones, kan der kvitteres direkte på telefonen, hvorpå displays, rumapparater og andre smartphones, som har modtaget samme kald, vil vise, at kaldet er kvitteret - man slipper altså for at gå forgæves.
Hvis et kvitteret kald ikke er besvaret via personlig henvendelse på stuen (nærværmarkering), inden en forud indstillet tid, vil dette blive eskaleret.

Tydelig og præcis håndtering af kritiske alarmer
Når en kritisk alarm modtages, er en hurtig indsats helt afgørende.
Med BESTmate® kan personalet - direkte på sin smartphone - tydeligt se, hvorfra en alarm er sendt, og der skabes automatisk overblik over, hvem der er på vej. Disse elementer understøtter optimering af patientsikkerheden.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med BESTmate®, er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

Vi har styrket salgsafdelingen

Vi har budt velkommen til Nikolaj Kristensen, der er startet i vores salgsafdeling.

Ansættelsen af Nikolaj er en styrkelse af vores samarbejde med kommunerne, og de danske plejehjem vil være omdrejningspunktet i hans arbejde. Her vil han tilbyde CARE-CALLs fleksible løsninger.

Nikolaj har branceherfaring, og er uddannet indenfor International handel & Markedsføring, hvor han har en professionsbachelor.

Vi glæder os til at lære ham at kende, så vi sammen kan sætte endnu mere fokus på de mange spændende muligheder, vi i CARE-CALL tilbyder til sundhedssektoren.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »