Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / MARTS 2018

Jeg har brug for et ekstra sæt hænder, hvor er min kollega?

Kaldesystemet BESTsenior® findes nu med nærværsmarkering via NFC, hvorfor det er meget let at finde en kollega

Personalet behøver kun at holde sin smartphone hen til rumapparatet, når de går ind i boligen. Derved vil systemet via NFC tænde for displayet i boligen.

Løsningen giver mulighed for, at der kan være flere kolleger i boligen samtidigt, når der eksempelvis er behov for et ekstra sæt hænder, og softwaren holder styr på, hvem der er hvor.

NFC-taggen kan på enkel vis tilkobles de boliger som I ønsker skal anvende funktionen.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med NFC-understøttet nærværsmarkering, er du velkommen til at kontakte vores salgsafdeling - kontaktoplysninger finder du i dette link.

Nøglefri adgang til plejeboliger øger trygheden

Adgangsenheden er en del af BESTsenior®, kaldesystemet der er udviklet specielt til ældre- og plejeboliger

Mange plejehjem har problemer med at demente beboere forvilder sig ind i andre boliger end deres egen. Det kan skabe forvirring hos den demente, og utryghed for de andre beboere.

Udfordringen kan nemt løses med BESTs adgangsenhed. Enheden ved, hvem der nærmer sig boligen, og låser automatisk op for de personer, der er tildelt adgangsrettigheder. Displayet i enheden viser en bekræftelse i almindelig tekst, og låser automatisk igen efter en forud indstillet periode.

Rettigheder indstilles meget enkelt i softwaren ved at parre beboerens og personalets sendere med adgangsenheden. Der er naturligvis forskellige adgangsniveauer for personale og beboere.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med nøglefri adgang til plejeboliger, er du velkommen til at kontakte vores salgsafdeling - kontaktoplysninger finder du i dette link.

Vi har ansat en sundhedsfaglig konsulent

Vi har startet året med at sige velkommen til vores nye kollega Katharina Overgaard, der er ansat i rollen som Sundhedsfaglig konsulent.

I CARE-CALL er det jo helt afgørende, at vores kunder oplever, at deres investeringer hos os står mål med det udbytte, de opnår. Derfor har vi altid brugt energi på at sikre, at kunderne er tilfredse med samarbejdet.

Med ansættelsen af Katharina, der har en uddannelsesmæssig baggrund som sygeplejerske på kandidatniveau, og desuden erfaring med gennemførelse af brugerundersøgelser, sætter vi ekstra fokus på området. Hun vil allerede i implementeringsfasen følge vores projekter, vil deltage i uddannelsen af brugerne, og efterfølgende sikre at tilfredsheden er i top.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »