Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / NOVEMBER 2017

Nej, patientterminaler er IKKE for dyre

Når man sammenligner på andre parametre end den rå pris, viser det sig ofte, at patientterminalen er den mest omkostningseffektive løsning på langt sigt

I en artikel bragt i det seneste nummer af magasinet Hospital, Drift & Arkitektur (nr. 7/2017) fortæller Peter Kirkegaard om, hvorfor patientterminaler IKKE er den dyre løsning, som mange desværre tror.

En del hospitaler står i øjeblikket overfor det svære valg, om man skal tilbyde patienterne de tilsyneladende billigere løsninger fladskærms TV og Bring Your Own Device, på bekostning af patientterminalerne.

Valget er ikke så enkelt som det umiddelbart kan synes, og derfor deler Peter ud af sine erfaringer og viden om mulighederne med patientterminaler.

LÆS ARTIKLEN HER »

Mere smidig planlægning direkte i smartphonen

Med BESTmate® og BESTadapt® bliver den daglige planlægning og plejetildeling mere enkel

Planlægningen bliver nu opdelt i to områder, hvilket giver fuldt overblik over planlagte og tildelte patienter/senge samt tilgængelige og tildelte teams.

Naturligvis er der tale om fuldstændig integration mellem appen og BEST adapt-softwaren. Alt, der opdateres på en enkelt enhed, er tilgængeligt for alle, der har tilladelse til at se oplysningerne.

Hvis du vil vide mere om jeres muligheder med den nye softwareversion, er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk.

Tak for besøget på FSTAs Årskonference 2017

Især tak for den gode respons i forhold til målrettede kald

Det var spændende at vise, hvordan man kan optimere arbejdsgange og samtidig forbedre arbejdsmiljøet samt øge patienttilfredsheden, når der skabes en mere direkte relation mellem patient og personale.

Tilbagemeldingerne fra de mange besøgende tyder da også på, at vi vil opleve, at målrettede kald bliver en del af kommunikationsløsningerne på fremtidens hospitaler.

Også tak for besøget på Skoleledernes Årsmøde 

Der var en helt overvældende interesse for vores anlæg til skolekommunikation

Det var første gang, vi deltog på messen, og vi havde valgt at holde "prøveeksamen" i emnet Sikkerhed og kriseberedskab - med udgangspunkt i Undervisningsministeriet pjece om emnet. 

Nu glæder vi os til at besøge de skoleledere, som vi lavede mødeaftaler med.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: salg@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »

Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Skoler »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
DK-2640 Hedehusene

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »