Kan du ikke se brevet? - klik her »

NYHEDSBREV / DECEMBER 2015

Vi ønsker jer alle glædelig jul og et godt nytår

2015 rinder ud, og traditionen tro kigger vi tilbage og gør status.

Tilbageblikket gør os både glade og stolte. Den positive vækst er fortsat og vi præsterer det bedste år nogensinde.
Medarbejderstaben er øget fra 20 til 27 medarbejdere, og vi mønstrer nu et team af erfarne kræfter og det friske pust nye kolleger bidrager med. Vi har et solidt grundlag for at konsolidere os yderligere og forblive en vigtig samarbejdspartner for vores kunder.  
Det er jo netop jer, kunderne, der er omdrejningspunktet for vores hverdag. Tak for et godt samarbejde i 2015 til vores mange trofast og loyale kunder, vi ser frem til at videreføre dette samarbejde i 2016. Også velkommen til de nye kunder, der har udvist tilliden til, at vi er den samarbejdspartner de ønsker de næste mange år. Vi vil gøre vores bedste for at leve op til det.

Vi ønsker jer og jeres pårørende en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår.

TAK for 2015.

Patientens cockpit

Næste generation af BEWATEC patientterminaler blev introduceret på Medica i Düsseldorf.

Der er nu gjort op med tanke om at terminalerne er tiltænkt underholdning for patienten. Fokus er nu rettet mod anvendelse af terminalerne til patientinformation, kommunikation og inddragelse af patienten.

Tilgang til egne aktiviteter, bestilling af mad, registrering af kostindtag og løbende information af patient og pårørende er opgaver som terminalerne kan understøtte.

Terminalerne er udviklet til brug i sygehusmiljø, hvor fokus er på enkel rengøring, robust design og lavt strømforbrug samt naturligvis enkel og intuitiv betjening.

Kontakt Peter Kirkegaard for en snak om, hvordan implementering af terminaler kan blive en hjørnesten i optimering af arbejdsgange og frigørelse af ressourcer.

Tryghed for "Alene-arbejdende"

Desværre er tendensen at flere ansatte trues eller udsættes for deciderede overgreb i forbindelse med udførelse af deres virke.

Tryghed for ansatte skabes gennem forskellige indsatser. CARE-CALL har mange års erfaring i implementering af løsninger til alarmering, når en situation eskalerer. Vi har netop indgået aftale med ISLE Systems fra Irland om forhandling af en løsning, der sikrer at ansatte, der er på farten og samtidig arbejder alene, kan sende en alarm.

For eksempelvis en kommune betyder det, at flere forskellige afdelinger kan drage fordel af samme løsning, blot der implementeres én central alarmserver.

Kontakt Flemming Lindberg Nielsen for at høre mere om løsninger til Alene-arbejdende.

Ny kollega

Vi har styrket vores supportfunktion.

Pr. 1. december har vi styrket vores supportfunktion med ansættelsen af René G. Christensen.

René er oprindeligt uddannet elektriker men har flere års erfaring med teknisk support for trådløse kommunikationssystemer (DECT og WiFi), netværk, Windows Server, SIP-baserede PBX og MS Lync. René kommer fra en stilling som Technical Support Engineer hos Spectralink.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: info@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »
Aftal et møde »

Skolekommunikation »
Skoler »
Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Kald til handicaptoiletter »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Telegrafvej 5A
DK-2750 Ballerup

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]Du kan framelde dig her »