Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / JUNI 2015

Vi er her hele sommeren

Mens vi venter på det gode vejr, ønsker vi dig og din familie en rigtig god sommer.

Her vil vi som sædvanlig skiftes til at holde ferie, så I kan komme i kontakt med os, fuldstændig som I plejer.

SE VORES KONTAKTOPLYSNINGER HER »

Sekunder - der redder liv

BEST Emergency™ er kommunikationssystemet, der øger chancerne for at redde liv ved kritiske alarmer

Systemet består af specialudviklet hardware og en unik software, der er udviklet specielt til håndtering af forskellige typer af kritiske alarmer som eksempelvis hjertestop og traumekald på hospitaler.

BEST Emergency™ giver mulighed for altid at være et skridt foran ved kritisk alarmering. Dette sikres gennem online overvågning og totalt statusoverblik over alle hospitalets akutteam, allerede inden en alarm er sendt ud. Hermed bliver det muligt, på enkel vis, at samle det rette team, med de rette kompetencer, til det rette sted på kortest mulig tid. Afgørende faktorer, når chancerne for at redde liv i kritiske situationer skal øges.

Selve systemet har en central med egne dedicerede alarmknapper, konstant overvågede og med batteri backup ved en eventuel strømafbrydelse. Til systemet kan kobles bærbare enheder som eksempelvis smartphones. Softwaren er uafhængig af operatør og leverandør, hvilket giver hospitalet mulighed for at vælge den smartphone som passer bedst ind i deres dagligdag.

Med smarte funktioner og realtidsoverblik over alarmstatus og -flow er BEST Emergency™ et vigtigt hjælpemiddel i akutsituationer.

Grundigt testet med meget positive reaktioner

BEST Emergency™ er i fuld drift på Hvidovre Hospital og er resultatet af et tæt samarbejde mellem hospitalet, BEST Teleprodukter AB og CARE-CALL A/S.

Systemet anvendes desuden på Aarhus Sygehus (læs herom nedenfor) samt Odense Universitetshospital og flere andre installationer er i gang.

LÆS MERE OM KRITISK ALARMERING MED BEST EMERGENCY HER »

Best Emergency Software® på Aarhus Sygehus

Forældede alarmprocedurer og systemer er nu udskiftet med ét samlet system

Med gennemsnitligt 3 alvorlige traumekald om dagen plus de andre vigtige alarmer, såsom hjertestop og medicinske samt kirurgiske alarmer er sygehusets alarmsystem et yderst vigtigt redskab.

Koordinerende projektleder Alex Hartvigsen er da også meget tilfreds med at kunne konstatere, at der ikke har været en eneste situation, hvor systemet ikke har virket, siden det blev installeret.

LÆS FORTÆLLINGEN FRA AARHUS SYGEHUS HER »

Vi siger velkommen til 4 nye kollegaer

Vi har rigtig travlt og er derfor glade for at kunne fortælle, at vi har fået 4 nye kollegaer til at hjælpe os med at hjælpe vores kunder

Allerede i maj kunne vi tage imod to nye serviceteknikere, Mathias Svenningsen og Hakan Pelit. Samtidig startede projektassistent Christine Overgaard.
Dorte Bruun, der er vores salgssupporter, startede d. 1. juni.

Vi siger velkommen til dem alle 4.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: info@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »
Aftal et møde »

Skolekommunikation »
Skoler »
Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Kald til handicaptoiletter »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Telegrafvej 5A
DK-2750 Ballerup

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]Du kan framelde dig her »