Aktuelt fra CARE-CALL A/S

Se alle vores nyhedsbreve her.

Velkommen ”hjem” til Søren Steen Olesen

Vi er rigtig glade for at kunne fortælle, at Søren er tilbage i CARE-CALL efter godt et halvt år hos en af vores konkurrenter.

Fremover vil I møde ham som projektleder på vores større projekter – samme funktion som han havde, da han i december ”fløj fra reden”.

Vi glæder os til igen at skulle arbejde sammen med Søren. Udover det høje faglige niveau er han nemlig en dejlig kollega, der bidrager til CARE-CALLs gode humør, positive energi og sammenhold.

1. august 2017

Vi styrker organisationen yderligere

Kenneth Vinther og Tommy Funch Rasmussen er netop startet, og bliver begge en del af vores dynamiske salgsteam. De vil fremover tilbyde CARE-CALLs fleksible løsninger til plejehjem og bosteder. Vi glæder os til at lære dem at kende, så vi sammen kan sætte endnu mere fokus på de mange spændende muligheder, vi i CARE-CALL tilbyder til sundhedssektoren.

Systemspecialist Jakob Hanelius startede allerede d. 1. marts, og ham vil I møde i vores supportafdeling, hvor han allerede bidrager positivt.

3. april 2017

Vinderen af vores julekonkurrence er fundet

Vi har nu udtrukket den heldige vinder af vores julekonkurrence. Det blev Robert Stilling Andersen, der allerede har fået direkte besked. Han mente, at over 10.000 af de 25.000 hospitalssenge, der findes i Danmark, er opkoblet til en løsning fra CARE-CALL – og det er helt rigtigt. Vi sender ham gevinsten – en Lego Volkswagen T1 Autocamper – og håber, at den kan være fremme hos ham inden jul. Vi takker alle deltagerne i vores julekonkurrence for deres engagement og interesse for CARE-CALL. Vi ønsker jer en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

22. december 2016

VIND DEN IKONISKE LEGO VOLKSWAGEN T1

Deltag i vores julekonkurrence og få muligheden for at vinde modellen til dig selv, dine børn eller børnebørn. 
Det eneste, du skal gøre, er at sende dit svar på nedenstående spørgsmål til salg@care-call.dk

I Danmark findes ca. 25.000 hospitalssenge.
Hvor mange af disse senge er koblet op til en løsning fra CARE-CALL A/S?
A: 6.000 B: 8.000 C: Over 10.000.

Vinderen af konkurrencen udtrækkes d. 22. december.

7. december 2016

Velkommen til 3 nye kolleger

Rolf Gammelgaard Lindhøj startede allerede for en måned siden som systemspecialist, den samme rolle som Dominik Tran begynder i nu. Fremover vil I kunne møde dem begge i vores supportafdeling, hvor de vil bidrage til at løse opgaver for vores kunder.
Susanne Skjoldborg starter som koordinator og vil samle alle trådene, når der planlægges og koordineres opgaver for vores kunder.
Vi glæder os til at lære dem at kende og til, at de vil hjælpe os med at støtte op om vores kunders travle hverdag.

1. december 2016

Vi takker alle deltagerne på FSTAs årskonference 2016 for et godt arrangement

Vi siger tak for endnu en spændende årskonference, hvor der blandt andet var stor interesse for CARE-CALLs patientkaldsportal og de velafprøvede standardintegrationer til medicoteknisk udstyr. Anne Mette, Peter og Flemming viste blandt andet, hvordan der kan skabes direkte relation mellem patient og plejer via målrettede kald på vores patientterminaler. Dette optimerer på samme tid arbejdsgange, forbedrer arbejdsmiljøet og øger patienttilfredsheden. Når personalet desuden udstyres med én enhed – en smartphone – skabes med vores portal de allerbedste forudsætninger for en tryg og effektiv pleje.

14. oktober 2016

Vi bidrager til brugeroplevelsen i fremtidens patientstue.

Over stort set hele Danmark bygges der i øjeblikket nye supersygehuse, der tager udgangspunkt i den moderne patients behov.
Som art bliver mennesker jo mere og mere individuelle, den offentlige serviceoplevelse vil i hvert fald gerne tage udgangspunkt i individets behov.

På Hvidovre Hospital kan patienten takket være leverancerne fra CARE-CALL A/S tage kontrollen over fremtidens patientstue og blandt andet styre belysning, temperatur og solafskærmning.
I de nye patientværelser benyttes patientterminalerne desuden til forskellige informations formål samt underholdning. Patienterne kan også se menuen og bestille mad via skærmen.

SE HVIDOVRE HOSPITALS FILM OM BRUGEN AF TERMINALERNE HER

7. oktober 2016

Vi deltager som udstiller på FSTA Årskonference

Igen i år deltager vi som udstiller på FSTA Årskonference, og vi glæder os rigtig meget til at møde både eksisterende og nye kunder.

Vores Product Manager Flemming og vores direktør Peter tager vores nye Salgs- og Forretningschef Anne Mette med, så der bliver mulighed for at hilse på hende. De glæder sig alle 3 til at vise hele vores produktpalette.

7. oktober 2016

Vi takker alle deltagerne på DMTS Landsmøde 2016 for et godt arrangement

Anne Mette Bragh Frederiksen og Flemming Lindberg Nielsen fik vist, hvordan vi i CARE-CALL A/S bidrager til at understøtte udviklingen på fremtidens hospitaler.

Især var vi begejstrede for alle de positive tilbagemeldinger, vi fik, i forbindelse med vores muligheder for integrationer til andre systemer. Der var også stor interesse for vores statistikværktøj, der understøtter mulighederne for at planlægge og forbedre det daglige arbejde på en hospitalsafdeling.

Nu glæder vi os til at mødes med de kontakter, der blev skabt.

22. september 2016

Vi deltager som udstiller på Dansk Medicoteknisk Selskabs landsmøde

I næste uge deltager vi som udstiller på Dansk Medicoteknisk Selskabs landsmøde. Det foregår i Brædstrup d. 20. - 22. september.

Vi er jo i forvejen leverandør til adskillige enheder i alle Danmarks 5 regioner og ser frem til at møde eksisterende kunder samt skabe nye relationer.

Vi har hele produktpaletten med og vores dygtige, energiske Product Manager Flemming tager vores nyansatte Salgs- og Forretningschef Anne Mette med.

Det korte af det lange: Vi glæder os til at vise endnu flere sundhedsansatte, hvordan vi via standard integrationer til medicoteknisk udstyr skaber optimale rammer for patientopfølgning. 

16. september 2016

Er et patientkaldeanlæg et sikkerhedssystem - Invitation til debat

Hos CARE-CALL mener vi, at der er behov for en dialog om, hvilke teknologier og platforme der skaber den største sikkerhed omkring anvendelse og drift af de danske hospitalers patientkaldeanlæg? Vi oplever, at debatten lige nu er mangelfuld og ikke tilstrækkelig nuanceret, og derfor tager vi initiativet med denne invitation – vi vil gerne høre jeres meninger. Læs vores oplæg her og kommenter på LinkedIn, så vi kan få sat gang i en tiltrængt debat.

20. maj 2016

Vi styrker vores organisation med ny systemkonsulent og ny lager- & logistikansvarlig

Vi siger velkommen til Leif Sletten og Per Nygaard Mikkelsen, der d. 1. februar er startet hos os som henholdsvis systemkonsulent og lager- & logistikansvarlig.

Dermed styrkes vores organisation yderligere, idet begge har solid erfaring inden for de områder, de kommer til at arbejde med.

Leif er uddannet svagstrømsingeniør og vil blandt andet komme til at arbejde med design af løsninger.

Per har en baggrund som elektroniktekniker og stor erfaring med styring af logistik. Han vil sikre et optimalt vareflow til vores kunder.

Vi siger velkommen til dem begge og glæder os til, at de skal hjælpe os andre med at støtte op om vores kunders travle hverdag.

1. februar 2016

Vi siger velkommen til vores nye chefkonsulent og yderligere 2 nye teknikere

Vi har travlt og er derfor ekstra glade for at kunne fortælle, at Rasmus Villads Jensen starter hos os som chefkonsulent d. 1. september. Samtidig starter Torben Rechnitzer Eriksen og Anders Pihlkjer som serviceteknikere.

Rasmus kommer fra en stilling som salgschef/projektleder hos Cam Vision A/S og har mange års erfaring med salg fra sikkerhedsbranchen og stor teknisk indsigt. Her hos os får han, i samarbejde med chefkonsulent Henrik Wind, ansvaret for salg af vore løsninger til kommunale institutioner, såsom plejeboliger, bosteder inden for handicap- og psykiatriområdet, skoler etc.

Anders og Torben er begge uddannet elektrikere. Anders kommer fra en stilling som montør hos NetDesign, mens Torben har været teletekniker/alarmtekniker hos VS Automatic.

1. september 2015

Velkommen til vores nye projektassistent

Vi er glade for at kunne fortælle, at Merete Kjær starter hos os som projektassistent.

Merete har arbejdet i tekniske virksomheder som projektkoordinator de sidste 14 år både med intern koordinering af produktion og forsendelse af varer samt eksternt med opbygning af kunderelationer og knowhow hos partnere.

3. august 2015

Velkommen til vores nye salgssupporter

Vi siger velkommen til Dorte Bruun, der starter hos os som salgssupporter d. 1. juni.

Dorte har arbejdet som salgssupporter med tekniske produkter i flere år, senest hos en af vores ”kollegaer” i branchen.

1. juni 2015

Vi siger velkommen til endnu en tekniker

Vi glæder os til at sige velkommen til vores nye servicetekniker Hakan Pelit, der starter hos os d. 18. maj.

Hakan er uddannet elektriker, har stor teknisk erfaring og vil primært skulle servicere vores jyske og fynske kunder.

1. maj 2015

Vi siger velkommen til vores nye Product Manager

Det er med stor fornøjelse, at vi kan fortælle, at Flemming Lindberg Nielsen er startet hos os som Product Manager d. 1. februar.

Flemming kommer fra en stilling som Director of Professional Services, hos Sigma Estimates A/S og har desuden arbejdet hos en af vores kollegaer i branchen i en længere årrække. Han har gennem årene haft flere forskellige, betydende jobfunktioner og vi glæder os til at nyde godt af hans viden og erfaringer.

Hans opgaver hos os vil blandt andet være at sikre, at vi har det rette produktsortiment samt at vi løbende implementerer nye løsninger og produkter, således vi fortsat kan indfri vores kunders ønsker, behov og forventninger.

2. februar 2015

Operations Manager Vagn Abrahamsen er indtrådt som medejer af CARE-CALL A/S

Vagn har købt 10 % af aktierne i CARE-CALL A/S af Peter Kirkegaards holdingselskab PKG Holding.

Salget er sket for at opnå et endnu stærkere tilhørsforhold mellem Vagn og CARE-CALL, for derigennem at sikre en fortsat styrkelse af og fokusering på implementering samt servicering af de løsninger som leveres til CARE-CALLs mange kunder.

”Jeg er glad for at Vagn har ønsket at investere i CARE-CALL” siger direktør Peter Kirkegaard og fortsætter ”gennem det seneste år har vi arbejdet tæt sammen for at styrke vores forretningsmæssige grundlag. Vi har blandt andet udviklet nye måder at implementere og servicere de kalde- og kommunikationsløsninger, vi leverer til vores marked. Det tætte samarbejde, som nu styrkes ved Vagns medejerskab, skaber grundlag for yderligere udvikling for CARE-CALL.”

9. januar 2015

Vi siger velkommen til vores nye chefkonsulent på Sjælland

Vi har travlt og er derfor ekstra glade for at kunne fortælle, at Henrik Wind starter som chefkonsulent hos os d. 1. oktober.

Henrik har arbejdet med salg hos en af vore ”kollegaer” i branchen de sidste seks år, så han har både stor erfaring og teknisk indsigt i vores branche.

Her hos os får han, i samarbejde med segmentchef Michael Andresen, ansvaret for salg af vore løsninger til kommunale institutioner, såsom plejeboliger, bosteder indenfor handicap- og psykiatriområdet, skoler etc.

15. september 2014

Nyt BEST Proactive 7500 kalde- og personsikringsanlæg

BEST har udviklet et kombineret kalde- og personsikringssystem Proactive 7500 og udviklingen er sket i tæt samarbejde med brugere.

Læs mere i vores nyhedsbrev for december måned her.

Du kan også læse om et par spændende nye opgaver i Region Syddanmark og om vores deltagelse på E-sundhedsobservatoriet.

5. december 2013

Forlæng levetiden på dit kaldeanlæg

Mange ældre kaldeanlæg kan levetidsforlænges ved tilkobling af BEST Software Suite med mobil kaldehåndtering og software programmet Planner. Du kan læse mere om mulighederne i vores nyhedsbrev for november, som du finder her

Der kan du også finde nogle rigtig gode tilbud på patient-terminaler og høretelefoner ved bestilling inden månedens udgang.

19. november 2013

På Aalborg Sygehus har man fået mere tid til den primære pleje!

I efteråret 2010 vandt CARE-CALL A/S det største samlede udbud på patientkaldeanlæg som havde fundet sted i Danmark i de foregående 10 år.

Udbuddet var offentligt EU-udbud uden prækvalifikation og udbyder var Region Nordjylland med installationer ved knap 400 senge på Aalborg Sygehus Syd. Projektet omfattede levering inklusiv installering, undervisning og efterfølgende servicering.

Du kan læse mere om erfaringerne med det nye kaldeanlæg i nyhedsbrevet for september måned som du kan downloade her.

 

10. september 2013

CARE-CALL skal levere patientkaldeanlæg til DNU

Vi er stolte af at kunne fortælle, at vi hos CARE-CALL A/S har vundet entreprisen på patientkaldeanlæg til danmarkshistoriens hidtil største hospitalsbyggeri supersygehuset DNU (Det Nye Universitetshospital i Aarhus).

Lige fra starten har politikernes visioner for Det Nye Universitetshospital i Aarhus været baseret på et fremtidens førende hospital og vi er glade for, at vi, sammen med vores svenske leverandør BEST Teleprodukter AB, skal være med til at gøre denne vision til virkelighed.

”Det er en drøm, der går i opfyldelse” siger vores direktør og ejer Peter Kirkegaard. Siden han startede CARE-CALL i år 2000 har et af hans erklærede mål været, at blive leverandør til Skejby Sygehus og dette mål er med kontrakten med Region Midtjylland nu nået.

Med baggrund i vores vision om at blive den mest foretrukne samarbejdspartner indenfor vort forretningsområde har Peter naturligvis et nyt mål for CARE-CALL og fortsætter: ”Nu er næste mål for hele vores organisation at præstere det maksimale, således DNU bliver meget tilfreds og vi dermed skaber grundlag for at blive leverandør til mange af de andre nye supersygehuse, der er på vej rundt omkring i Danmark.”

23. juli 2013

Vi ønsker jer alle en rigtig god sommer med et supergodt tilbud på hovedtelefoner

Varmen er steget os til hovedet og vi har vanvittigt lave sommerpriser på hovedtelefoner. Priserne, der gælder indtil d. 30. juni 2013, kan du se i vores nyhedsbrev, som du finder her.

I nyhedsbrevet kan du også læse, at BEST lancerer et nyt kaldeanlæg til ældreboliger BEST Senior system 6500 samt at det brede produktprogram til BEST IQ fremover er styrket med yderligere varianter, så der opnås optimale muligheder for at finde apparater, der opfylder specifikke behov.

Du kan læse nyhedsbrevet for juni måned på vores hjemmeside www.care-call.dk eller downloade det her.

God læselyst.

P.S. Hvis du ikke allerede får vores nyhedsbrev, kan du melde dig til her.

 

20. juni 2013

Anker Fjord Hospice: CARE-CALL vil gå gennem ild og vand for sine kunder!

Det er netop den oplevelse, vi stræber efter, at vore kunder skal have og derfor er vi naturligvis meget stolte.

Vi vil gerne dele beretningen fra Anker Fjord Hospice med dig.

Du kan læse den i nyhedsbrevet for maj måned som du kan downloade her.

God læselyst.

31. maj 2013

Bostedet Blåkærgård skærper sikkerheden

Med en testboks fra care-call skærpes sikkerheden for personalet på Bostedet Blåkærgård.

Efter sidste års drab på en medarbejder fra bostedet Blåkærgård er sikkerheden øget både udenfor og på selve institutionen.

Personalets hverdag er ændret med flere skærpede rutiner, der er medvirkende til at styrke sikkerheden og dermed medarbejdernes tryghed.

Et af midlerne er en testboks fra care-call, hvor alle medarbejdere, hver gang de møder ind i vagt, kontrollerer at deres overfaldsalarm virker.

Man kan se, hvor enkel kontrollen er, i denne film fra Blåkærgård på TV/Midt-Vest. 

25. februar 2013

Vi siger velkommen til vores nye Operations manager

Vi er glade for at kunne fortælle, at Vagn Abrahamsen starter som Operations manager hos os d. 1. marts.

Vagn kommer fra en stilling hos Columbus A/S og har arbejdet med ledelse i relation til teknik og administration de sidste mange år.

Hos os får han ansvaret for at sikre, at driften er effektiv og velfungerende til udbytte for både vore kunder og os.

1. februar 2013

Med en supportaftale kan du ringe til os udenfor normal arbejdstid

Vi forbedrer hele tiden vores supportfunktion for at sikre, at vores kunder fortsat er i centrum - også selvom vi er blevet en større organisation.

Med en udvidet supportaftale får I udleveret telefonnummeret til vores vagt med mulighed for fejlretning hele døgnet og med endnu kortere responstid.

Læs mere i nyhedsbrevet for november måned her.

I nyhedsbrevet kan du også læse om:

  • Vi vækster fortsat - velkommen til yderligere to kollegaer

  • Med en supportaftale kan I ringe udenfor normal arbejdstid

  • Nyt telefonnummer til vagttelefonen ved årsskiftet

  • Nyt kaldeapparat fra BEST

  • Giv adgang til internettet via den eksisterende telefonlinje

  • BEWATEC deltager igen i år på Medica i Düsseldorf

Nyhedsbrevet kan læses på vores hjemmeside www.care-call.dk eller du kan downloade det her.

God læselyst.

15. november 2012

BEWATEC deltager på Medica

Kom på Medica i Düsseldorf d. 14. - 17. november 2012 og besøg BEWATEC på stand B42 i hal 14.

Hør bl.a. om:

  • Den nye MediStream 15" terminal er tilgængelig allerede nu!

  • IP uden at skulle starte forfra! - med det nye ADSL 2 wire modem.

  • MyMediNet - bæredygtig service fra skyen! 

7. november 2012

Vi har meget travlt og siger velkommen til to nye kollegaer

Bjarne Jørgensen er startet som servicekonsulent på kontoret i Ballerup og har ansvaret for serviceaftaler med alle vores kunder. Bjarne kommer fra en tilsvarende stilling hos Ascom Danmark og har rigtig gode forudsætninger for at udvikle vores service- og supportkoncept til fordel for såvel vores kunder som os.

Søren Steen Olesen er startet som servicetekniker på kontoret i Hørning. Søren har tidligere arbejdet som elektriker og har erfaring med installation, programmering og netværk.

Vi byder dem begge velkommen og ser frem til samarbejdet

8. oktober 2012

Nyhedsbrev for august måned

Mange af vores kunder vil gerne kunne sende os en mail, når de skal bestille tilbehør etc. og derfor har vi oprettet en særskilt mailadresse hertil.

Læs mere i nyhedsbrevet for august om:

  • bestilling@care-call.dk

  • I kan ringe direkte til supporten, hvis I har behov for hjælp

  • BEST Whiteboard Integration - al relevant information ét sted

  • Patientterminaler - den prisvindende MediStream 10” B-Home

  • Nye telefoner fra COBS til alarm- og beskedhåndtering

Du kan læse mere i nyhedsbrevet som du kan du downloade her.

God læselyst!

3. juli 2012

Nyhedsbrev for marts måned

Dine telefoner deltager givetvis i en hård og krævende arbejdsdag med risiko for både at blive tabt og komme i kontakt med vand.

I marts og april har du mulighed for billigt at skifte dine gamle telefoner ud med nye - læs nærmere i nyhedsbrevet for marts måned her.

I nyhedsbrevet kan du også læse om:

  • AAA rating - vi er tildelt højeste kreditværdighed efter Soliditets kreditvurderingssystem

  • Vi sikrer kommunikationen på danske fælles akutmodtagelser

Nyhedsbrevet kan du downloade her.

God læselyst.

9. marts 2012

Store rabatter på patient TV og hovedtelefoner

Så er der mulighed for store rabatter på patient-TV og hovedtelefoner.

Resten af 2011 har vi et særdeles attraktivt kampagnetilbud på patient-TV med priser som svarer til en rabat på op til 35 %.

Vi kan også tilbyde at levere hovedtelefoner til helt vanvittigt lave priser. Køber I minimum 1.000 stk. er prisen kun kr. 6,- pr. stk. Prisen forudsætter at vi modtager afklaret ordre senest den 30. december 2011. Kontakt os, så sender vi en gratis prøve.

I nyhedsbrevet for oktober måned, kan du også læse om:

  • Vi styrker supportfunktionen - så I er i centrum

  • Går uret i dit kaldeanlæg rigtigt?

  • Sikker akutalarmering på Hvidovre Hospital - se film eller rekvirer businesscasen

  • Tak for besøg på FSD og E-Sundhedsobservatoriet

Nyhedsbrevet kan læses på vores hjemmeside www.care-call.dk eller du kan downloade det her.

God læselyst.

28. oktober 2011

Tak for sidst på FSD og E-sundhedsobservatoriet

Vi takker for den store interesse der var i relation til vores stand på såvel FSD som E-sundhedsobservatoriet.

Især tak for de talrige positive tilbagemeldinger i relation vores løsning af kritisk alarmering på hospitaler ved hjælp af BEST Emergency.

13. oktober 2011

Vi deltager på E-sundhedsobservatoriet i Nyborg d. 11. - 12. oktober

- kom og besøg os på stand 11 og

  • hør om hvordan sikker akutalarmering på hospitaler sparer liv

  • få demonstreret BEST mobile client® 

  • oplev MediStream fra BEWATEC der igen har vundet designpris 

22. august 2011

Vi deltager på FSD i Brædstrup d. 5. - 7. oktober

- kom og besøg os på stand 31 og

  • hør om hvordan sikker akutalarmering på hospitaler sparer liv

  • få demonstreret BEST mobile client® 

  • oplev MediStream fra BEWATEC der igen har vundet designpris 

22. august 2011

care-call har overtaget Comax

Pressemeddelelse d. 8. august 2011

care-call har overtaget Comax

care-call a/s i Hørning, der leverer kalde- og kommunikationsløsninger til kommuner og regioner i hele Danmark, har styrket sig væsentligt på Sjælland ved overtagelsen af Comax i Glostrup. Comax har i de seneste år været en del af Telesikring a/s.

 

 

 

 

care-call a/s overtager aktiviteterne inden for områderne patientkaldeanlæg, lydanlæg, talevarslingsanlæg, teleslyngeanlæg samt ur-anlæg.

Comax indlemmes som et selvstændigt varemærke i care-call a/s der bliver det fortsættende selskab. ”Vi er meget stolte over, at det er lykkedes for os at overtage Comax”, udtaler direktør Peter Kirkegaard. ”Overtagelsen vil betyde en kraftig udvidelse af vores aktiviteter på Sjælland og samtidig give store muligheder for at realisere vores vækstplaner.”

Med overtagelsen af Comax tilføres care-call a/s en meget stor viden om mange forskellige fabrikater af patientkaldeanlæg, hvilket kunder i hele landet vil kunne få glæde af, når ældre udstyr skal serviceres. ”I praksis vil vi nu kunne servicere ca. 80 % af alle de patientkaldeanlæg som findes på markedet”, udtaler Peter Kirkegaard.

Hos sælgeren Telesikring a/s i Esbjerg er administrerende direktør Morten Dall også tilfreds med aftalen, da frasalget af Comax betyder en større fokusering på de arbejdsområder inden for sikring og overvågning, hvor Telesikring i dag er stærk.

For yderligere information kontakt venligst  Peter Kirkegaard 87 89 90 00 / 22 79 75 00

 

8. august 2011

Nyhedsbrev juni 2011

Du kan læse nyhederne fra juni her. Læs om:

  • Vi har travlt og siger velkommen til to nye kollegaer

  • Vi hjælper Århus Kommune med at sikre, at alarmer kommer frem - også når IP-telefonien er brudt ned

  • Vi deltager igen på FSD og E-sundhedsobservatoriet

  • Ny BEST-enhed med optaget-funktion integreret i softwareplatformen

  • Innovaphone lancerer nye designbelønnede IP-telefoner

  • Bewatec MediStream vinder designpris

30. juni 2011

Vi har rigtig travlt og siger velkommen til yderligere 2 nye kollegaer

Ann-Beth Ric Hansen starter d. 1. august som servicechef. Ann-Beth kommer fra et job som afdelingschef hos NetDesign.

D. 15. august starter Mads Dybvad Nielsen som systemspecialist. Mads kommer fra et job som IT-chef hos Danske Stenhuggerier og har tidligere arbejdet 6 år i branchen for vores søsterselskab ServiCon.

29. juni 2011

Pressemeddelelse d. 27. april 2011: Sikker akutalarmering på hospitaler sparer liv

Op til påsken var der i medierne en debat om, at alarmfejl i telefon- og kommunikationsudstyret på de danske hospitaler koster mange liv ved hjertestop og Hvidovre Hospital var fremhævet som et at de steder, hvor der er problemer.

Det er vigtigt at tilføje til debatten, at både Hvidovre Hospital og Aalborg Sygehus i den kommende måned installerer en helt ny Emergency software, udviklet at BEST Teleprodukter AB, der er Nordens største producent og leverandør af kaldeanlæg til den skandinaviske sundhedssektor. Softwaren er udviklet netop til håndtering af kritiske alarmer på hospitaler - og installationerne i Danmark er i øvrigt de første i verden. Der er således stor fokus på problematikken og man er allerede i fuld gang med at øge sikkerheden.

Den helt nye software er en revolution på markedet i forhold til patienternes sikkerhed. Løsningen er opbygget, så der opnås en meget stor sikkerhed, da hele alarmvejen konstant overvåges. Dette er en markant forbedring i forhold til mange af de løsninger som i dag anvendes på flere danske hospitaler.

På Hvidovre Hospital skal personale, som indgår i akut­beredskabet, anvende mobiltelefoner med styresystemet Android, hvor den enkelte mobiltelefon hele tiden overvåges af systemet. På Aalborg Sygehus skal applikationen tilkobles et nuværende trådløst telefonsystem af DECT-typen. 

De nye systemer installeres af care-call a/s, hvor direktør Peter Kirkegaard glæder sig over, at man kan hjælpe de danske hospitaler med at optimere sikkerheden for patienterne.

For yderligere information kontakt venligst  Peter Kirkegaard 87 89 90 00 / 22 79 75 00

 

DR1 d. 19. april 2011:

"Alarmfejl på hospitaler koster liv"

se TV-klip her.

 

 

" Indberettede alarmfejl ved hjertestop og akut kejsersnit

i regionerne i 2009 og 2010."  

Kilde: DR Nyheder.

 

27. april 2011

Ny løsning giver sikkert tilkald af personale

På det danske marked lancerer BEST Teleprodukter AB, med care-call a/s som eneforhandler på det danske marked, netop nu en helt ny Emergency software til håndtering af kritiske alarmer på hospitaler.

Dette helt nye produkt, er en revolution på markedet i forhold til patienternes sikkerhed.

De første installationer i verden sker i den kommende måned på to danske hospitaler henholdsvis Hvidovre Hospital og Aalborg Sygehus.

Løsningen er opbygget, så der opnås en meget stor sikkerhed, da hele alarmvejen konstant overvåges. Dette er en markant forbedring i forhold til mange af de løsninger som i dag anvendes på flere danske hospitaler.

På Hvidovre Hospital skal personalet, som indgår i akutberedskab,  anvende mobiltelefoner med styresystemet Android, hvor den enkelte mobiltelefon hele tiden overvåges af systemet. På Aalborg Sygehus skal applikationen tilkobles et nuværende trådløst telefonsystem af DECT-typen. 

De nye systemer installeres på de danske hospitaler af care-call a/s, hvor direktør Peter Kirkegaard glæder sig over, at firmaet kan hjælpe de danske hospitaler med at optimere sikkerheden for patienterne.  

20. april 2011

Nyhedsbrev april 2011

Du kan læse nyhederne fra april her. Læs om:

  • Vi har rigtig travlt og har derfor sagt velkommen til 3 nye kollegaer

  • Ny bestyrelsesformand skal hjælpe med vækst

  • BEST mobile client®

  • Mere information og tydeligere visning i bærbare enheder

  • COBS lancerer nu en ny serie telefoner til alarm og beskedhåndtering

13. april 2011

Vi har rigtig travlt og har derfor fået flere nye kollegaer

- nemlig to indenfor service og en i administrationen. Velkommen

Claus Werner er startet som servicetekniker i Jylland.

Kaleb Balle (i daglig tale KB) er startet som systemspecialist.

Karen Nielsen finder I nu i administrationen.

Vi byder alle tre velkommen og glæder os til samarbejdet.

24. februar 2011

Vinderen af vores jubilæumskonkurrence er fundet

Sygehus Thy-Mors vandt vores jubilæumskonkurrence

I år har vi jo kunnet fejre 10 års jubilæum og i den forbindelse, har vi udloddet arrangementer med Danske Hospitalsklovne - hvor vinderen får både et arrangement for sin egen afdeling og et arrangement på en afdeling for patienter på sin arbejdsplads.

Vi vil hermed ønske tillykke til vinderen af konkurrencen, der blev Sygehus Thy-Mors, repræsenteret af Jens Badstue fra teknisk afdeling. Jens har givet klovnearrangementerne videre til sygehusets trivselskonsulent.

26. november 2010

Nyhedsbrev november 2010

Vi har vundet det største samlede udbud på patientkaldeanlæg som har fundet sted i Danmark i de sidste 10 år.

Læs mere om det i årets sidste nyhedsbrev som kan findes her.

Vi skriver også lidt om:

  • Sygehus Thy-Mors vandt vores jubilæumskonkurrence

  • Tak for besøg på FSD’s årsmøde

  • Vi deltog på E-Sundhedsobservatoriet

  • Vi er nu Bewatec Professionel partner

  • Skema ved indsendelse af varer til reparation

 Vi ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår. 

 

 

26. november 2010

Nyhedsbrev juli 2010

Vi ønsker jer alle en god og solrig sommer. I kan finde vores nyhedsbrev for juli her.

Vi ønsker jer alle en god og solrig sommer.

I kan finde vores nyhedsbrev for juli her.

Vi skriver lidt om:

  • Vores nye segmentchef Michael Andresen

  • Nyt BEST kaldesystem til plejeboliger

  • BEST Statistics - kvalitetsikret sundhedsvæsen

  • Sikkert supplement med mobile plug-in enheder

  • Trådløst kald med eksakt position

1. juli 2010

Vi siger velkommen til vores nye segmentchef Michael Andresen

Vi er glade for at kunne fortælle, at Michael Andresen er startet som segmentchef hos os d. 1. maj. Michael, der har mange års brancheerfaring, kommer fra en stilling hos Lindpro a/s og har i øvrigt arbejdet med salg i de sidste 10 år. Hos os får han salgsansvaret for vore løsninger til kommunerne i Danmark.

Vi er glade for at kunne fortælle, at Michael Andresen er startet som segmentchef hos os d. 1. maj.

Michael, der har mange års brancheerfaring, kommer fra en stilling hos Lindpro a/s og har i øvrigt arbejdet med salg i de sidste 10 år.

Hos os får han salgsansvaret for vore løsninger til kommunerne i Danmark.

26. maj 2010

Nyhedsbrev april 2010

Du kan læse nyhederne fra april her.

Du kan læse nyhederne fra april her

Læs om:

  • Fortsat positiv vækst

  • 3 nye medarbejdere og vi skal til at bygge

  • Vi er nu godkendt som leverandør til SKI

  • Skema ved indsendelse af varer til reparation

  • Bewatec får en af de højeste priser for produktdesign

  • Rigtig gode erfaringer med BEST ProActive

  • Mobil kaldehåndtering - Android

19. april 2010

Vi deltager på Scandinavian Medical Technology Conference d. 26. - 27. maj 2010

Messen er en ny kombineret konference og fagmesse, der under hovedoverskriften ”teknologiske løsninger til mere sundhed”

Messen er en ny kombineret konference og fagmesse, der under hovedoverskriften ”teknologiske løsninger til mere sundhed” vil sætte fokus på de mange muligheder ny teknologi giver for at løse sundhedsvæsenets udfordringer. Et omfattende konferenceprogram med flere parallelspor med internationalt anerkendte eksperter skal belyse sundhedsvæsenets problemstillinger, og fremvise mulighederne med bl.a. e-health, mere effektiv diagnostik og de teknologiske muligheder der skal tænkes ind i fremtidens hospitalsbyggeri.

23. december 2009

Ny bogholder

Vi er glade for at kunne fortælle, at Rikke Brinch Brogens er startet som bogholder hos os d. 1. december. Rikke har 15 års erfaring med bogholderi og har derfor det bedst mulige grundlag for at koncentrere sig om de bogholderimæssige opgaver. Vi byder Rikke velkommen og ser frem til samarbejdet.

Vi er glade for at kunne fortælle, at Rikke Brinch Brogens er startet som bogholder hos os d. 1. december.

Rikke har 15 års erfaring med bogholderi og har derfor det bedst mulige grundlag for at koncentrere sig om de bogholderimæssige opgaver.

Vi byder Rikke velkommen og ser frem til samarbejdet.

4. december 2009

Nyhedsbrev november 2009

Du kan læse nyhederne fra november her. Vi fortæller, at care-call a/s er inde i en positiv vækst trods finanskrisen.

Du kan læse nyhederne fra november her

  • Vi fortæller, at care-call a/s er inde i en positiv vækst trods finanskrisen.

  • Du kan få mere at vide om integration af kaldesystemer og hybride patientterminaler. 

  • Vi har nu datablade, der går mere i dybden med funktioner i BEST kaldesystemer - de såkaldte +blade.

  • Vi har valgt at spare på julekortene til fordel for Kræftens Bekæmpelse.

18. november 2009

Vi takker for den store interesse på Sikring og Sikkerhed i Odense.

Vi takker for den store interesse der var i relation til vores stand på Sikring og Sikkerhed i Odense.

Vi takker for den store interesse der var i relation til vores stand på Sikring og Sikkerhed i Odense.

Især tak for de talrige positive tilbagemeldinger i relation til de mange nye og moderne løsninger, vi præsenterede indenfor personsikring.

Tilsammen giver produkterne fra BEST, COBS og BOCSH en helt unik bredde indenfor området personsikring.  Dette kombineret med vores erfaring gør, at du som kunde opnår optimale muligheder for at vælge den helt rigtige løsning som er 100 % tilpasset til dig.

28. september 2009

Nyhedsbrev september 2009

Læs nyhederne fra september her. Vi fortæller lidt mere om mulighederne med de to nyheder:

Læs nyhederne fra september her.

Vi fortæller lidt mere om mulighederne med de to nyheder:

  • BEST Proactive personsikringsanlæg

  • BEST mobil kaldehåndtering.

Du kan også læse om, at vi deltager på FSD’s årsmøde samt Sikring & Sikkerhed ’09 i Odense Congress Center.

9. september 2009

Nyhedsbrev juni 2009

Vi har nu udsendt vores nyhedsbrev for juni måned, hvor du kan læse om: Ny medarbejder i Hørning Nyhed fra BEST - mobil kaldehåndtering Succes med kaldeanlæg til hospice fortsætter Distributøraftale med norske IMATIS IP DECT til Regionshospitalet Randers Nyhedsbrevet kan læses på vores hjemmeside www.care-call.dk eller du kan downloade det her.

Vi har nu udsendt vores nyhedsbrev for juni måned, hvor du kan læse om:

  • Ny medarbejder i Hørning

  • Nyhed fra BEST - mobil kaldehåndtering

  • Succes med kaldeanlæg til hospice fortsætter

  • Distributøraftale med norske IMATIS

  • IP DECT til Regionshospitalet Randers

Du kan downloade nyhedsbrevet her.

1. juli 2009

Vi deltager på Sikring & Sikkerhed '09

- mød os på stand C-4531 - få gratis billetter

- mød os på stand C-4531 - få gratis billetter

Send en mail til sk@care-call.dk, hvor du angiver, hvor mange billetter du ønsker. 

Messen er Danmarks største indenfor sikring og sikkerhed og finder sted i Odense Congress Center i dagene 22. - 24. september 2009. 

Sikring & Sikkerhed '09 er branchens eget arrangement – målrettet og fagligt – arrangeret af Odense Congress Center i samarbejde med Sikkerhedsbranchen. Messen bakkes op af de største brancheforeninger indenfor området: ASIS International, Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut, Dansk Passiv Brandsikring, Dansk Låsesmede Forening, Det Kriminalpræventive Råd, Forsikring & Pension og Tekniq. 

25. juni 2009

Pressemeddelelse - Nyt samarbejde

care-call a/s og norske IMATIS AS samarbejder nu om at sikre en bedre integration af de tekniske installationer på de danske hospitaler. Bedre integration af tekniske systemer på danske hospitaler. care-call og IMATIS har underskrevet distributøraftale om markedsføring af IMATIS produktprogram, der omfatter en række innovative softwareløsninger til hospitaler.

Bedre integration af tekniske systemer på danske hospitaler

care-call a/s og norske IMATIS AS samarbejder nu om at sikre en bedre integration af de tekniske installationer på de danske hospitaler.

care-call og IMATIS har underskrevet distributøraftale om markedsføring af IMATIS produktprogram, der omfatter en række innovative softwareløsninger til hospitaler.

Løsningerne fra IMATIS skaffer det nødvendige IT-grundlag, til at støtte op om den kommunikation hospitaler har brug for til at kunne forbedre sin effektivitet og produktivitet.

Forskellige teknologier som eksempelvis medicin, kommunikation og IT samles, således der skabes et højt tilgængeligt informationsmiljø samtidig med at det gennem integrationen bliver muligt at effektivisere de teknologiske processer.

Mulighederne udnyttes allerede på blandt andet Ahus i Oslo og Skt. Olav i Trondheim, der er nogle af verdens mest moderne sygehuse.

Imatis har en vision og ledestjerne som går ud på at skabe ”En god hverdag for patienter, pårørende og ansatte”. Dette kan opnås ved at gøre information tilgængelig ”hvor du er, når du har behov for det og på en sikker måde” – samtidig med at effektivisere arbejdsprocesser i kundens værdikæde.

Imatis AS, der har hovedkontor i den norske by Porsgrunn og afdelingskontor i Oslo definerer Norge og Norden som selskabets hjemmemarked og det område der hovedsageligt fokuseres på. ”Den indgåede partneraftale med care-call er en central del af vores strategi om at fokusere på Danmark som en del af vores hjemmemarked”, siger Morten Andresen, administrerende direktør i Imatis AS.

Om IMATIS AS

Imatis, der er en norsk virksomhed og tidligere hed Cardiac, blev etableret i 1991 og har sin baggrund i store applikationer indenfor olie, gas og industri sammen med syv års erfaring fra sundhedsvæsenet. I 2007 blev selskabet delt i to separate organisationer; en industrienhed og en sundhedsenhed, Imatis AS.

Om care-call a/s

care-call er en dansk virksomhed, der blev etableret i 2000 og som rådgiver om, leverer og servicerer kalde-, kommunikations- og personsikringsanlæg. Via viden- og erfaringsudveksling med kunderne højnes standarden og bruger­venligheden i de løsninger, som kunderne anvender.

 

For yderligere information kontakt venligst:

Peter Kirkegaard

care-call a/s

Nydamsvej 49

8362 Hørning

Tlf.: +45 87 89 90 00

E-mail: pk@care-call.dk

 

23. juni 2009

Ny kontorassistent til vort hovedkontor i Hørning

Den 18. maj starter Chenette Nonboe som kontorassistent på vort hovedkontor i Hørning. Chenette skal arbejde med økonomi og logistik. Vi byder Chenette velkommen og ser frem til samarbejdet.

Den 18. maj starter Chenette Nonboe som kontorassistent på vort hovedkontor i Hørning.

Chenette skal arbejde med økonomi og logistik.

Vi byder Chenette velkommen og ser frem til samarbejdet.

 

 

 

13. maj 2009

Nyhedsbrev marts 2009

Du kan læse nyhederne fra marts her. Vi skriver om fokus på service, nye teamfunktioner i BEST IQ og kalde..

Vi har nu udsendt vores nyhedsbrev for marts måned, hvor du kan læse om:

  • Fokus på service

  • Nye teamfunktioner i BEST IQ

  • Kaldeanlæg i relation til IP telefoni på en god måde

Du kan downloade det her.

18. februar 2009

Nyhedsbrev december 2008

Du kan læse nyhederne fra december her. Læs om det nye unikke kaldesystem BEST Proactive, der vil give en række nye muligheder for beboere og personale på ældrecenter rundt omkring i verden. Vi har også juletilbud på både hovedtelefoner og patientterminaler.

Du kan læse nyhederne fra december her

Du kan læse om det nye unikke kaldesystem BEST Proactive, der vil give en række nye muligheder for beboere og personale på ældrecentre rundt omkring i verden.

Vi har også juletilbud på både hovedtelefoner og patientterminaler.

4. december 2008

Se fjernsynsklip fra TV Syd om det nye super hospital i Oslo

En delegation fra Region Syddanmark har været på besøg i Oslo for at se det nye super hospital.

Se TV klip her.

Region Syddanmark står for de næste 10 år at skulle bygge nye sygehuse for mange milliarder kroner.

Derfor har repræsentanter fra regionen været på Ahus i Oslo for at blive inspireret. Ahus er et af verdens mest moderne sygehuse og nogle af de løsninger, som bruges i Oslo, har delegationen taget med sig hjem.

De vil om nogle år gavne patienter i region Syd, f.eks. i Åbenrå, hvor det nuværende sygehus skal udbygges med 61.000 kvadratmeter til en pris af 2,4 milliarder kr.

På Ahus har de bl.a. valgt BEST patientkaldeanlæg med OPC integration mod IMATIS, dette på samme måde som Skt. Olav, Trondheim, Haukeland Universitetssjukhus, Norrlands Universitetssjukhus og TEHUSET i Bor.

Region Syddanmark vil gøre brug af den allernyeste teknologi - robotter og avanceret brug af computerteknologi er noget af det, som fremtidens patienter på sygehusene kan vente sig. Og de teknologiske løsninger skal også være med til at løse sundhedsvæsenets største problem - manglen på læger og sygeplejersker.

 

18. november 2008

Vil du med på MEDICA 2008 i Düsseldorf d. 20.-21. november?

Vi besøger MEDICA d. 20.-21. november - vi har plads i bilen, så ring 87 89 90 00 hvis du vil med.

20. oktober 2008

Nyhedsbrev september 2008

Du kan læse nyhederne fra september her. Se "Fup og fakta om patient-TV", design jeres eget TV, BEST IQ med indbygget ur, få lavet kundetilpasset kommunikations- og sikkerhedssoftware

Du kan læse nyhederne fra september her

Du kan læse "Fup eller fakta om patient-TV" og at du nu selv kan designe jeres TV. Desuden fortæller vi lidt om BEST IQ med indbygget ur, muligheden for at få lavet kundetilpasset kommunikations- og sikkerhedssoftware samt at BEST TELEPRODUKTER AB er Nordens største producent af patientkaldeanlæg.

11. september 2008

Nyhedsbrev juni 2008

Læs om demo Patient TV med rabat, IP baseret kaldeanlæg med Cisco integration, kvalitetsservice til en attraktiv pris, ITS porttelefoner - IP SIP baseret og ny sikkerhedspersonsøger fra Bosch.

Du kan læse nyhederne fra juni her

Vi skriver om muligheden for at købe demo Patient TV med rabat, IP baseret kaldeanlæg med Cisco integration, kvalitetsservice til en attraktiv pris, ITS porttelefoner - IP SIP baseret og ny sikkerhedspersonsøger fra Bosch.

19. juni 2008

Vi deltager på HEALTH & REHAB 2008 - mød os på stand C1091 - få gratis billetter

Messen er Nordens største udstilling for hjælpemidler, serviceydelser samt pleje- og sygehusudstyr. Udstillingen finder sted i Bella Center i dagene 6. - 8. maj 2008.

HEALTH & REHAB er Nordens største udstilling for hjælpemidler, serviceydelser samt pleje- og sygehusudstyr. Udstillingen finder sted i Bella Center i dagene 6. - 8. maj 2008.

Årets messe vil byde på fornyelser i forhold til tidligere år.
Rammerne er udvidet og fokuserer nu også på hospitalssektoren og sundhed i al almindelighed.

  

Besøg os på stand C1091.

Læs om aktiviteter, seminarer og konferencer her.

Send en mail, hvis du ønsker gratis billetter.

 

  care-call a/s deltager på HEALTH & REHAB 2008

 

 

 

9. april 2008

Nyhedsbrev marts 2008

Ny salgschef, lokalisering med GPS og dokumentation af pleje

Læs nyhederne fra marts her.

Du kan læse om vores nye salgschef Hanne Høedt, at vi er med på HEALTH & REHAB 2008 (du kan få en gratis billet) samt lidt om vagtordning. Produktmæssigt kan du læse om sikker GPS-sporing af personer med Lommy Personal samt tilrettelæggelse og dokumentation af pleje med statistikprogram fra BEST.

13. marts 2008

Vi byder velkommen til salgschef Hanne Høedt

Vi er glade for at kunne fortælle, at Hanne Høedt starter i en nyoprettet stilling som salgschef d. 1. april.

Vi er glade for at kunne fortælle, at Hanne Høedt starter i en nyoprettet stilling som salgschef hos os d. 1. april.

Hanne har mange års brancheerfaring og kommer fra en stilling hos Polycom, det tidligere Kirk telecom, hvor hun har arbejdet med salg de seneste 5 år.

7. marts 2008

Nyhedsbrev december

Læs om nye produkter fra BEST, Bewatec og COBS samt regulering af vore timepriser og muligheder med vagtordning.

Du kan læse om nye kaldeapparater til BEST IQ®, nye muligheder med Bewatec patient-TV, COBS lancerer Message Server, care-calls timepriser i 2008 og muligheder med vagtordning.

Læs mere her.

17. december 2007

Nyhedsbrev november

Læs om vores nye hus, nyt design på hjemmesiden og tildeling af pleje til patienter og beboere med BEST Staff Locator®.

Du kan læse om vores nye hus i Hørning og nyt design på vores hjemmeside - hvor du kan vinde 3 flasker vin, hvis du finder fejl eller har gode råd til forbedringer. Du kan også læse lidt om tildeling af pleje til patienter og beboere ved hjælp af BEST Staff Locator®.

Læs mere her.

12. november 2007

Storstrømmens Sygehus brugte donation til individuelle patient-TV

Lungemedicinsk Afdeling på Storstrøm­mens Sygehus i Nykøbing Falster var i 2003 så heldige at få en donation, der enten kunne bruges til uddannelse eller til at forbedre forholdene for patienterne. Man valgte efter nøje overvejelser at bruge pengene på små individuelle patient-TV.

Afdelingssygeplejerske Harald Berner fra Lungemedicinsk Afdeling på Storstrømmens Sygehus fortæller om erfaringerne.

Læs hele beretningen her.

7. november 2007

Vi er flyttet

Så er vi flyttet til vores nye kontor i Hørning syd for Århus. Her er der god plads til flere nye medarbejder og fortsat vækst. Vi beholder naturligvis vores telefonnumre o.s.v., det eneste, der ændrer sig, er adressen.

11. oktober 2007

Vi flytter

Kontoret i Jylland flytter til nyt hus d. 19. november.

Vi flytter nu kontoret i Jylland for tredje gang, denne gang til Dansikrings gamle ejendom i Hørning syd for Århus. Her får vi plads til dobbelt så mange medarbejdere og desuden mulighed for at bygge til, så vi kan fortsætte vores ekspansion.

I øjeblikket er håndværkerne i fuld gang med ombygning af huset, så det kommer til at passe til vores daglige opgaver og vi glæder os meget til at tage lokalerne i brug.

Vi beholder naturligvis vores telefonnumre o.s.v., det eneste, der ændrer sig, er adressen.

29. august 2007

Nyhedsbrev august 2007

I nyhedsbrevet kan du bl.a. læse om vores forestående flytning og en spændende case vedr. patient TV. Bestil hele beretningen fra Storstrømmens Sygehus.

Læs mere her.

26. august 2007

Print Tip en ven Tip en ven
Søg job hos os
Nyhedsbreve
Artikler
Download vores logo og skrivebordsbaggrund
Fejlrapport
TeamViewer

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Vest:
Hovedkontor:

 

Øst:
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Hent vores logo her »