Mindre stress og involverede patienter?

Kommunikation og integration er nøgleordene, når arbejdsgange på hospitaler skal optimeres, og der skabes grundlag for øget patientkontakt

Vi betragter patientkald som sikkerhedssystemer, og derfor er vores kaldeløsninger designet, udviklet og produceret, så systemets robusthed med høj oppetid sikres. Primær funktionalitet er IKKE afhængig af netværket, så systemet vil fortsat fungere, selvom hele eller dele af netværket er ude af drift.

Selvovervågning er helt essentiel, så eventuelle fejl indentificeres hurtigst muligt, og fejlretning kan iværksættes.

Løsningerne er fleksible og skalerer i såvel størrelse som funktionalitet. Udviklingen sker i nært samarbejde med forskellige brugergrupper, så fleksibilitet og brugervenlighed sikres.

Vores kaldeanlæg samler hardware og software samt integrerer med stort set alle andre systemer - så I opnår et smartere helhedskoncept

Medarbejdere, patienter og ledelse får brugervenlige værktøjer, som skaber mulighed for bedre kommunikation og optimering af arbejdsgange.

Vi leverer en integreret totalløsning, der er skræddersyet helt efter jeres aktuelle behov og ønsker, hvor I frit kan:

  • Vælge det ønskede system og produkter

  • Aktivere ønskede softwarefunktioner

  • Integrere med andre leverandører og systemer 

 

Den endelige løsning vil være fuldstændig tilpasset jeres ønsker til funktioner, alarmflow, alarmtekster, prioriteter, eskaleringsskema, lydniveau etc.

Hardware BESTsolutions®

Smarte løsninger, der indeholder innovative funktioner og produkter

Vælg frit mellem flere forskellige systemer, der er målrettet direkte mod de individuelle formål, der skal opfyldes i plejen.

Enhederne er udviklet specifikt til patientkald og kritisk alarmering i sundhedssektoren, og komponenterne er kun af allerhøjeste kvalitet. For at opnå den højest mulige kvalitet benyttes altid den nyeste teknologi, der med fordel kan anvendes.

Software BESTadapt®

Software der effektiviserer den daglige kommunikation i plejen

Let overskuelig, intuitiv og alsidig software, der danner helhed og overblik. Planlæg plejen, få overblik over situationen og følg op på kald og kritiske hændelser.

Tiden der normalt anvendes til dokumentation og informationsdeling minimeres, så tiden med patienterne øges. Med de forskellige funktioner i BESTadapt®, kan man planlægge, dele og modtage informationer uanset hvor man befinder sig.
Enkelt, hurtigt, sikkert og effektivt.

BESTadapt® er udviklet og designet optimalt i forhold til anvendelse for håndtering af patientkald og kritiske alarmer på hospitaler. Løsningen har utallige muligheder og kan frit skræddersyes efter det aktuelle behov.

Appen BESTmate® 

Gør personalets smartphone til et effektivt arbejdsredskab med en app

Når personalets smartphone er tilkoblet BESTadapt softwaren med BESTmate appen, bliver der mulighed for kaldehåndtering direkte på deres telefoner.

Der kan modtages, accepteres og sendes kald og alarmer, uanset hvor man befinder sig. Mulighed for hurtigt at udføre forskellige opgaver som eksempelvis planlægning, opgavehåndtering og notater.

Integration BESTconnect®

Kompetencer og produkter til gnidningsløs integration med andre systemer i plejen

Systemerne kan integrere med andre leverandører og systemer, eksempelvis AD, klinisk logistik, steddatabase etc.

Vores leverandør af patientkaldeanlæg

Svenske BEST har siden vi startede CARE-CALL i år 2000 været vores foretrukne leverandør

BEST har i over 35 år arbejdet tæt sammen med plejepersonale omkring udvikling og tilpasning af produkterne og resultatet er, at man i dag kan præsentere en række løsninger, som alle er meget brugervenlige. Produkterne kan desuden integreres med hinanden, så der opnås en tota. kommunikationsløsning. 

Find BEST svenske hjemmeside her.

 
Print Tip en ven Tip en ven
Patientkaldeanlæg
Kritisk alarmering
Bedside terminaler
Personsikring

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
Du vil 3-4 gange om året få besked om spændende nyheder, gode tilbud m.v.

UDFYLD FORMULAR

Hospitaler
Plejehjem
Psykiatri/Bosteder
Skoler
Frameld dig - Klik her TILMELD

Vil du aftale et uforpligtende møde med Peter Kirkegaard?
Send besked på pk@care-call.dk eller ring 22 79 75 00.

Hvad siger andre?
Se hvad vi ellers har lavet på hospitaler.

Vest
Hovedkontor:

 

Øst
Afdeling:

 

Kontaktinfo:

   

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
8362 Hørning

 

CARE-CALL A/S
Baldersbuen 29F
2640 Hedehusene

 

Telefon: 87 89 90 00
salg@care-call.dk
support@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67