Kan du ikke se brevet? - klik her

NYHEDSBREV / APRIL 2014

Vi har fået ny hjemmeside

Vores hjemmeside www.care-call.dk har fået et helt nyt look og det er vores håb, at det fremover vil være endnu lettere at finde frem til netop de informationer, som man søger.

Vi har valgt at holde fast i, at man vælger, hvilket område man har interesse i og dermed kun får præsenteret information, som kan være relevant for netop dette område.
Som noget nyt er hjemmesiden blevet responsive, hvilket betyder, at den automatisk tilpasser sig skærmen, uanset om man som bruger anvender en computer, en tablet eller en smartphone til at søge informationer.
Vi håber, at vores brugere vil hjælpe os til at blive bedre, så hvis I har gode idéer til, hvordan siden skal udvikles, hører vi meget gerne fra jer – også hvis der er fejl på siden, som vi ikke har opdaget.
Send os gerne en mail på sk@care-call.dk og fortæl os, hvad du synes. Ros bliver vi altid glade for og ris lærer vi af!
Vi udlodder 3x3 flasker rødvin blandt dem, der skriver til os inden d. 1. maj 2014. 
 

Vi siger velkommen til vores nye chefkonsulent på Sjælland

Vi har rigtig travlt og vi er derfor ekstra glade for at kunne fortælle, at Henrik Stig Hansen startede som chefkonsulent hos os d. 1. april.

Henrik har arbejdet med salg de sidste mange år og hos os får han, i samarbejde med segmentchef Michael Andresen, ansvaret for salg af vore løsninger til kommunale institutioner, såsom plejeboliger, bosteder indenfor handicap- og psykiatriområdet, skoler etc.

BEST portal®

BEST Portal er en let overskuelig, alsidig software som giver helhed og overblik. Brug softwarepakken til at planlægge, få overblik og følge op.

Takket være softwarens unikke opbygning med forskellige visninger kan personalet på enkel vis skifte fokus ved blot et enkelt klik. Vælg eksempelvis visningen PLANNER for at planlægge fordelingen af kald. Skift derefter til visningen DISPLAY eller VISUALIZER for at få et fantastisk overblik over status på kaldene. Skift igen til visningen STATISTIK for at få udførlig statistik som grundlag for opfølgning.
BEST PORTAL® er et brugervenligt redskab som med sikkerhed kan understøtte kvalitetssikringen af plejen.
Læs mere på vores hjemmeside: www.care-call.dk/portal

Bewatec Management System

Enkel styring af patientterminaler over skyen – uden vedligeholdelses­kontrakt

Ved at anvende BEWATEC Management System (BMS) i MyMediNet til at administrere patientterminaler sparer man omkostninger til software-og vedligeholdelseskontrakter.

Terminalerne kan nemlig konfigureres fra centralt hold – enten individuelt eller i grupper. Der kan således både distribueres systemopdateringer til alle terminaler, laves specielle konfigurationer på enkelte terminaler eller en udvalgt gruppe osv.

Vil du vide mere om mulighederne for jer med BEWATEC Management System (BMS) er du velkommen til at kontakte Peter Kirkegaard på 22 79 75 00 eller pk@care-call.dk for uddybende informationer.

Post- og besøgsadresse:

 

Kontaktoplysninger

 

Genveje:

 

 

 

CARE-CALL A/S
Nydamsvej 49
DK-8362 Hørning

 

Telefon: 87 89 90 00
Mail: info@care-call.dk
CVR: 29 52 91 67

Følg os på LinkedIN »

 

Patientkaldeanlæg »
Kritisk alarmering »
Patientunderholdning »
Personsikring »
Trådløs telefoni »
Aftal et møde »

Skolekommunikation »
Skoler »
Hospitaler »
Psykiatri / bosteder »
Plejehjem »
Kald til handicaptoiletter »

Servicekontor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CARE-CALL A/S
Telegrafvej 5A
DK-2750 Ballerup

 

 

 

 

webbureau easynet

Du modtager denne nyhedsmail som registreret kunde hos CARE-CALL.
Mailen er sendt til [e-mail]. Du kan framelde dig her »